Site icon הפצת קורות חיים למעסיקים

5 דברים שלא כותבים בקורות חיים

5 דברים שלא כותבים בקורות חיים

כאשר מחפשים עבודה, לצג הסבלנות, הזמן שצריך להשקיע, היכולות הנידרשות ממחפש העבודה, מסמך קורות החיים הוא אלמנט מרכזי מאוד בתהליך, בעיקר עם נעזרים בחברת השמה ספציפית או חברת השמה להייטק. זה חשוב וקריטי תמיד.

במאמר זה נציג חמישה דברים שעלולים להופיע בקורות החיים שלך ולהזיק לתהליך חיפוש העבודה. עדיף לתקן אותם ולסדר אותם לפני שמתחילים לשלוח לחברות ולחברות ההשמה.

חמשת הדברים שלא כותבים בקו"ח

שגיאות כתיב

מיותר לציין שאסור בשום פנים ואופן לכתוב בשגיאות כתיב במסמך קורות חיים.
שגיאות כתיב הן סימן אזהרה בולט למעסיק, בדרך כלל שגיאות הכתיב מהוות מסננת ראשונית ומעידות על חוסר תשומת לב של מחפש העבודה.

הרחבות וסיפורים מיותרים

כיוון שיש למעסיקים המון קורות חיים לבדוק, ולכל מסמך יש שניות ספורות להרשים את המעסיק,
חשוב להיות עינייניים, כלומר, להתייחס לדברים החשובים ולהבליט את היתרונות הרלוונטיים ביותר לתפקיד אותו מחפשים ולהמעיט באילו שלא.

מבנה המסמך מבולגן (או לא מקובל בתחום)

מומלץ לבנות את המסמך לפי המבנה הסטנדרטי המקובל בתחום, הדבר מקל על המעסיק ומאפשר לו להתמצא במסמך מהרגע הראשון.
מסמך בעל מבנה ייחודי עלול לגרום למעסיק לפספס המון מידע חשוב ובכך לא לקבל את הרושם שרצית להעביר לו.

מתיחת האמת עד לשקר (לבן או אחר)

כל מה שנכתב בקורות החיים חייב לעמוד במבחן האמת. ראיון העבודה / מבחן קבלה / ממליצים יחשפו יכולות אמיתיות ועלולים לגרום לאי נעימות כאשר הדברים אינם בקנה אחד עם המציאות.

קורות חיים חלקיים או לא מלאים

כשאין התייחסות בקורות החיים לנקודות החשובות ביותר (שבהם נמדדת יכולתך לבצע את התפקיד), המעסיק לא ירצה להמשיך ולבדוק את התאמתך.
לכן, אם קורות החיים שלך אינם מלאים ושלמים, דאג להם כדי שהם ידאגו לך חזרה.

לסיכום

חיפוש בלוח דרושים יכול להיות תהליך ארוך, עד למציאת המשרה המתאימה לך ביותר. לכן חשוב מאוד לא לעשות שגיאות במסמך קורות החיים כדי להפיק את המירב מהתהליך. בדיקת קורות חיים שלך תיקח לך כמה דקות, דקות שיעזרו לך למצוא עבודה בלוחות הדרושים השונים.

Exit mobile version