Site icon הפצת קורות חיים למעסיקים

מה היתרונות בתהליך הפצת קורות חיים?

יתרונות השימוש במע׳ הפצת קורות חיים

במאמר זה ניסינו לרכז את כל היתרונות בשימוש במערכת הפצת קורות חיים עבור מי שנמצאים בתהליך חיפוש עבודה

1. יעילות וחסכון בזמן: שליחת קורות חיים ידנית, כלומר חיפוש עבודה בעזרת לוחות דרושים ושליחה של קורות חיים אחד אחד  למעסיקים רבים יכול להיות מתיש וארוך. מערכת אוטומטית להפצת קורות חיים מייעלת את התהליך ומאפשרת לך להגיע למספר רב של מעסיקים פוטנציאליים ברגע.

2. טווח רחב של מעסיקים ותחומים: בעזרת אוטומציה והפצת קורות חיים, אפשר ״לזרוק״ רשת גדולה יותר ולהגיע למאגר גדול יותר של מעסיקים פוטנציאליים, בכך להגדיל את הסיכויים שלך למצוא הזדמנויות עבודה מתאימות שאולי לא חשבת עליהן מלחתחילה.

3. מהירות וחלוקת זמן: מערכת אוטומטית להפצת קורות חיים אינה באה במקום שליחת קורות חיים והגשת מועמדות ידנית, אלא כמוצר משלים שתפקידו לתמוך ולהרחיב את האפשרויות שלך במשק.

4. חוסר דיסקרטיות הוא שם המשחק, ברגע שאת או אתה מכריז בקול רם על תהליך חיפוש העבודה שלך, וכולם יקבלו וידעו, הסיכוי שתגיע ללמי שמחפש אדם כמוך יהיה גבוה יותר. כולם יקבלו את קורות החיים ויוכלו להעביר לחברים או קולגות בידיעה שזו כוונתך – למצוא עבודה.

5. מעקב וניתוח תוצאות: חלק מהמערכות האוטומטיות אשר מבצעות הפצת קורות חיים מספקות אפשרות למעקב אחר מצב הגשות המועמדות שלך, למשל: מי  מהמעסיקים צפו בקורות החיים שלך ומתי.

6. פרודוקטיביות מוגברת: על ידי שימוש בהפצת קורות חיים אחת לכמה שבועות, תוכל לפנות זמן ומרץ להשקעה בהיבטים אחרים של חיפוש העבודה שלך, כמו הכנה לראיונות עבודה, שיפור קורות החיים או השגת מיומנויות חדשות אחרות.

השימוש במערכת הפצת קורות חיים לא מתאים לכל אחד ולכל אחת ולא בכל מצב של חיפוש עבודה. כיוון שאין שליטה לאן בסופו של דבר מגיעים קורות החיים, הפצת קורות חיים לא תתאים למי שמחפשים עבודה במהלך העבודה, כאשר הם מועסקים.

Exit mobile version