Site icon הפצת קורות חיים למעסיקים

שגיאות מביכות שאסור לעשות בקורות חיים (וקל לתקן)

שגיאות שאסור לעשות בקורות חיים (וקל לתקן)

בהמשך למאמר הראשון שלנו על חמשת הדברים שלא כותבים בקורות חיים,
מאמר נוסף בסדרה … כנסו כנסו.

אם יש לך קורות חיים והמטרה שלך היא למצוא עבודה בדוק עכשיו אילו שגיאות אסור לעשות ומה השגיאות שלך אומרות עליך. את השגיאות הכי מביכות הכי קל למצוא ולתקן, בדוק ותקן את קורות החיים שלך עכשיו (זה לא לוקח יותר מ 15 דקות), אחרת שגיאות אלו יעלו לך בעבודה הבאה שלך.

קובץ קורות חיים שלא נפתח
תבדוק שקובץ קורות החיים שלך נפתח בכל גרסאות התוכנה, היום יש תופעה של קבצים שאינם מוכרים על ידי כל המערכות ובגלל זה מעסיקים לא רואים את קורות החיים שאתה שולח.
היום עדיף לשלוח קובץ DOC ולא קובץ DOCX (שנוצר על ידי הוורד החדש), פשוט לא לכל המעסיקים יש את האפשרות לפתוח קובץ DOCX….

קורות חיים שמכילים וירוס
אם יש לך חשש שקורות החיים שלך עלולים להכיל וירוס, בדוק את הקובץ לפני שאתה שולח למעסיק. במידה וקובץ קורות החיים שלך נגוע בוירוס, בדר"כ תוכנת האנטי-וירוס של המעסיק פשוט תמחוק את הקובץ ולא תאפשר את הפתיחה שלו … וקורות החיים שלך לא יגיעו ליעדם.

המלצה לשליחת קורות חיים
– קבצי PDF תמיד יפתחו ולא יכילו וירוסים.
– קורות חיים און-ליין לא ידרשו תוכנה ולא יכילו וירוס אף פעם.
השתמש בקובץ PDF או קורות חיים באינטרנט.

פרטי קשר לא מדוייקים (או לא נכונים)
יש לשים לב שפרטי הקשר כתובים בקובץ קורות החיים, אין טעם לשלוח קורות חיים ללא פרטים אישיים ופרטי קשר. יש לשים לב לאיות כתובת המייל ולהופעת מספר טלפון אחד לפחות ליצירת קשר.

כתובת מייל לא מקצועית
כשאתה בוחר כתובת מייל לשימוש בקורות החיים שלך, בחר כתובת מייל הגונה ומקצועית כמו שמך הפרטי ושם משפחתך (firstname.lastname@walla.com) ולא כינויים מביכים. כתובת המייל שלך תעיד עליך מול המעסיק.

בחירת סוג וגודל פונטים (אותיות)
אל תשתמש באותיות קטנות מידי (גם אם צריך 2 עמודים במקום אחד), המעסיק צריך לקרוא את קו"ח בנינוחות. השתמש בפסקאות ובחלוקת שורות הגיונית וברורה, אפשר גם להיעזר בהבלטה של קטעי טקסט מהותיים, למשל: "זכיתי להיות העוזרת האדמיניסטרטיבית המצטיינת בחברה בשנת 2009".

התאמת קורות החיים למשרה המבוקשת
וודא שתוכן קורות החיים מתאים למשרה אליה אתה מגיש מועמדות, ריכוז התוכן למען מטרה מוגדרת מגדילה את הסיכויים שלך בהרבה.

Exit mobile version