Site icon הפצת קורות חיים למעסיקים

טיפים לחיפוש עבודה

טיפים לחיפוש עבודה

אנחנו יודעים שתהליך חיפוש עבודה יכול להיות קשוח מאוד, אף אחד לא בנוי לחפש עבודה לאורך זמן (וזה גם לא מגיע לאף אחד או אחת). במאמר הזה ננסה לעזור למי שתקועים בחיפוש עבודה ע״י כמה טיפים לחיפוש עבודה יעיל ונכון:

טיפ לחיפוש עבודה מס׳ 1
להגיש מועמדות רק למשרות רלוונטיות

אין צורך להגיש מועמדות לסתם משרות כדי לנסות ולראות. אם את גרה בתל אביב אין טעם לשלוח קורות חיים למשרות בטבריה (אין לנו שום דבר נגד טבריה, פשוט כנראה שלא תסעי לשם כל יום וגם לא תעברי לשם).

טיפ לחיפוש עבודה מס׳ 2
לשמור על קורות חיים רעננים ומתאימים לתפקיד אותו מחפשים

צריך לבדוק שקורות החיים עושים את העבודה ומושכים אליכם מעסיקים והצעות עבודה טובות. אם זה לא קורה לאורך זמן אז כנראה שצריך לעבור על קורות החיים ולסדר אותם. אל תתמהמהו ואל תהססו – תשכתבו את קורות החיים אם הם לא עובדים.

טיפ לחיפוש עבודה מס׳ 3
שמרו על עצמכם חיוביים ואופטימים

אין מעסיק אחד בעולם שירצה לקחת לעבודה אדם שלישי ופסימי, תעשו את מה שצריך כדי להתמודד עם הקושי בתהליך חיפוש העבודה ולשמר את האופטימיות והחיוניות שלכם. רואים את זה וזה משפיע על ההחלטות של המעסיקים והמראיינים.

טיפ לחיפוש עבודה מס 4
תשתמשו בקשרים ובחברים כדי לקדם את חיפוש העבודה

אם עבדת בעבר אז יש לך מכרים בתחום שלך, אם יש לך חברים אז להם יש גישה למשרות בחברות בהם הם עובדים, אם אתה בן משפחה אז יש לך משפחה קרובה ורחוקה שתמיד (כמעט) תוכל לבקש מהם עזרה. אל תחפשו רק באינטרנט, תחפשו גם בחיים עצמם.

טיפ לחיפוש עבודה מס 5
תקראו, תלמדו ותחכימו

אם אתה בתהליך חיפוש עבודה זה בסדר להצתייד בטיפים לחיפוש עבודה ממקורות שונים. יש מצב שלא הכל יהיה רלוונטי לך, ואולי חלק יהיו סתם קישקושים, דעו לסנן ולמיין ולקחת ולאמץ את מה שרלוונטי.

למאמר המשך: 6 טיפים למציאת עבודה, לחצו כאן.

Exit mobile version